FAQ
ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח או את הכתובת.
במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30-17:00 בטלפון 03-6818908 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.
מתי החבילה תגיע אליי?
תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך תוך 3 ימי עסקים. בדואר רשום החבילה מגיעה לסניף הקרוב לביתך עד 14 ימי עסקים.
הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?
במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.
מידות והתאמה
יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.
בעיקרון, מומלץ להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון, אך תמיד ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך.
יש לי חנות ואני מעוניינת למכור בה את המוצרים שלכם, האם יש מכירה סיטונאית?
בוודאי! ניתן ליצור קשר עם משרדינו בטלפון : 03-6818908 בין השעות: 9:00-17:30 או להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם.
האם ניתן לבצע קנייה סיטונאית מהאתר?
בהחלט! בעת הפיכתם ללקוח סיטונאי של החברה, תוכלו להיכנס לאזור האישי, תוך שימוש בשם משתמש וסיסמא. באזור זה תוכלו לבצע הזמנות ממוחשבות, לקבל מידע על מלאיים, לקבל הצעות מחיר מותאמות ועוד.
איפה ניתן לראות את הקולקציה?
ניתן להשיג ברשת אפרודיטה ובחנויות המובחרות להלבשה תחתונה ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה לביתך ניתן לשלוח הודעה באתר או ליצור קשר בטלפון 03-6818908
איך לבצע הזמנה באתר?
כל שעליך לעשות הוא לשוטט בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים אותם את אוהבת. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת, מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.
עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30-17:00 בטלפון 03-6818908 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה.
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30-17:00 בטלפון 03-6818908 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.
החזרות והחלפות
הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.
אין שום בעיה! באם עברו פחות מ14 יום מיום קבלת המוצר, ובמידה ולא נעשה בו שימוש, התווית עדיין מוצמדת לפריט והפריט ניתן להחזרה לפי הנחיות משרד הבריאות (פריטים אשר מגיעים עם תחתונים או מכנסונים אינם ניתנים להחזרה) נשמח לקבל את הפריט חזרה. ניתן לשלוח אותו למשרדינו באמצעות דואר ישראל או להחזירו למשרדינו ישירות, בתיאום
כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?
דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צרי איתנו קשר בטלפון 03-681908 ונטפל בנושא מיידית.
האם אפשר להחזיר פריט בsale?
ניתן להחזיר פריט בsale עד 5 ימי עסקים מיום רכישתו. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה .
חיובים ותשלומים
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן, בהחלט. להלן פירוט:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש"ח
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש"ח
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש"ח
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש"ח
עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש"ח
מהם אמצעי התשלום באתר?
ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30-17:00 בטלפון 03-6818908. כמו כן, תמיד תוכלי לסמן Offline Payment באופציות התשלום וניצור עימך קשר לתשלום טלפוני.
מהן אופציות השילוח?
שליח עד הבית- מגיע עד 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, בעלות של 40 ₪
חבילה בדואר רשום- בד"כ מגיע עד 14 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, בעלות של 20 ₪
איסוף עצמי- ניתן לאסוף ללא העלות ממשרדינו את החבילה בתיאום מראש, בכתובת: תל גיבורים 5, בית טפר, ת"א ובמסגרת שעות הפעילות.